3 grudnia 2015

Bombki ze śnieżynkami

Chciałam Wam zaproponować powrót do choinkowych bombek, bo święta coraz bliżej...
Tym razem bohaterkami posta zostaną 6 cm kule, które zostały w całości ozdobione ręcznie. Do dekoracji nie użyłam tym razem żadnego motywu - ani z serwetek, ani też z papieru ryżowego. Moje bombki to jedynie biała, perłowa konturówka, brokat, wstążeczka i... odrobina fantazji oraz wprawne paluszki. ;)

Do wyeksponowania bombek posłużyła mi moja poczciwa i... cierpliwa juka, która na pewno choinką nie jest, ale zadanie swoje spełniła. :)

 
 
 

I jeszcze "rzut oka" na moją niekonwencjonalną "choinkę" udekorowaną bombkami w śnieżynki:




Jak widzicie bombeczki są w zasadzie bardzo do siebie podobne, ale za każdym razem wybierałam inny kolor farby bazowej, której ciemny odcień dobrze kontrastuje z perłową konturówką. Srebrny brokat dodaje połysku i elegancji. Myślę, że z takich bombek ucieszy się każde świąteczne drzewko - choćby i moja juka. ;)

Co myślicie o takiej "ozdobnej" propozycji? Będzie mi bardzo miło poznać Wasze opinie. :)

Zapraszam serdecznie do kontaktu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.