11 grudnia 2015

Szkatułkowo - upominkowo

Ostatnie dni upłynęły mi dość pracowicie i nawet nie miałam czasu aby na bieżąco dzielić się swoimi pomysłami. Wiecie jak to jest, święta za pasem :), a ciągle tyle do zrobienia. :(

No, ale potem będzie już tylko lepiej. :D

Ale wracając do tematu tego postu... Ostatnie mikołajkowo - imieninowe okazje wywołały we mnie takie oto inspiracje:

Szkatułki z lawendą - dwa, nieduże, choć urocze (wszystko co małe jest piękne ;)) pudełeczka na małe drobiazgi wykonane specjalnie dla wielbicielek tych niewielkich, fioletowych, pięknie pachnących kwiatków.

 
Pocieniowane motywy, koronkowe wykończenie, delikatny szablon, konturówka i małe akcenty na wewnętrznej stronie wieczka to cała tajemnica takiego pudełeczka. ;)

I jeszcze kilka zdjęć:
 
 
 
Z informacji przekazanych "pocztą pantoflową" dowiedziałam się, że szkatułki podobały się obdarowanym, a to jest przecież najważniejsze. :)

A teraz kolejna upominkowa niespodzianka - taki oto zestaw w stokrotki. Ozdabiałam go z myślą o sosnowej sypialni utrzymanej w ciepłej, żółtej tonacji.

 Tak wygląda cały - w komplecie:

 
  
A tak oddzielnie:

 
 
 
 
 

Moja słabość do niektórych serwetek staje się powoli groźna dla... portfela. Ale jak tu się oprzeć takim ładniutkim kwiatkom - po prostu się nie da. :)

Co sądzicie o tego rodzaju upominkach. Czy w takie ręcznie ozdobione przedmioty warto zainwestować?
Piszcie w komentarzach. Będzie mi bardzo miło poznać Wasze zdanie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.