2 października 2016

Chusteczniki - do wyboru, do koloru

Chusteczniki to chyba najbardziej popularne drewniane pudełka dekorowane z wykorzystaniem techniki decoupage. Sama wykonałam ich już naprawdę wiele, i co ciekawe, każdy był inny, jeden, jedyny i niepowtarzalny.

Chusteczniki to też najczęściej wykonywane przeze mnie pudełeczka na zamówienie. Nadają się doskonale na prezent, albo po prostu dla siebie. Korzystając z okazji, że jesień za oknami staje się coraz bardziej widoczna, temperatura spada i katarowe wirusy już grasują w powietrzu, mam dla Was kilka chusteczników, które wykonałam jeszcze latem.

Fioletowy Chustecznik






Chustecznik W Róże





Kolorowy Chustecznik W Motyle






Chusteczniki są częstymi gośćmi w moich wpisach i na pewno jeszcze nie raz się pojawią. Zresztą w porach jesiennych katarów sprawdzają się idealnie. Czasem tylko żałuję, że nie jestem w stanie sfotografować wszystkich moich decu-dekoracji - choć naprawdę się staram. :)

I na koniec jeszcze małe pytanie:

Kolorowe tekturowe pudełko z marketu, czy niepowtarzalny sosnowy chustecznik dopasowany do wystroju wnętrza? - wybór należy do Was.

Ciekawa jestem Waszych opinii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.