24 października 2016

Szkatułki na trzy pory roku.

Dzisiaj szkatułek ciąg dalszy... Tym razem moje inspiracje dotyczą sosnowych pudełeczek o wymiarach 12 cm x 12 cm. i wysokości 4 cm. Taki wymiar idealnie pasuje do serwetek 25 x 25 i jeśli nie chcemy się specjalnie napracować, to do dekorowania możemy wykorzystać po prostu cały kwadrat (1/4 serwetki), naprasować, wylakierować i tyle.

Mnie jednak nie wystarczają tego typu, mało ambitne, ozdoby i zawsze staram się aby było trochę trudniej, ale i efekt ciekawszy. (moim zdaniem, oczywiście ;)) Po prostu oczekuję od siebie więcej, a możecie mi wierzyć na słowo, że nie łatwo mnie zadowolić. ;)


Przedstawiam zatem moje małe szkatułeczki - każda oryginalna i w innym stylu.

Na wiosnę - pudełeczko "Fiołki"

 
 

Dla tej szkatułki zaplanowałam motyw okna. Mogłabym ją nazwać "Bukiet na parapecie", bo taki właśnie był mój zamysł. Mam nadzieję, że pudełeczko sprawi radość swojej nowej właścicielce, bo zostało przeznaczone na prezent.

Na lato - "Lawendowa szkatułka"

 
 

Tym razem mój ulubiony motyw lawendy, który jest tak popularny w dzisiejszych inspiracjach. Ja jednak wciąż mam do niego słabość i uparcie twierdzę, że lawenda coś w sobie ma.  :)

Na jesień - "Jabłka w sadzie"

 
 
Pamiętam jeszcze z czasów przedszkolnych taką jesienną piosenkę o jabłkach, które w przepełnionym koszu wniosły dzieci z sadu. Jak zobaczyłam tę serwetkę to od razu przypomniało mi się dzieciństwo i skojarzyła właśnie ta piosenka. Jak więc mogłam jej nie kupić?... nie mogłam. :) A teraz ubrałam w nią jedno z moich sosnowych pudełeczek.

 Pewnie zastanawiacie się dlaczego w tytule są trzy, a nie cztery pory roku. Otóż szkatułkę zimową zaprezentuję przy okazji świątecznych wpisów, które, jak się zapewne domyślacie, niebawem zagoszczą w "Moim ArtDecu".  Już teraz zapraszam. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.