19 stycznia 2017

Konie w roli głównej

Dzisiaj chcę się z Wami podzielić moimi pomysłami na szkatułki z końmi. Sporo mam ich już na swoim koncie, a te, które powstały ostatnio zaprezentuję na fotkach. :)

Na początek zupełnie duże i pojemne pudełko na "przydasie" - sosnowa szkatułka 17x17x8 cm, której podarowałam bardzo ciekawą, moim zdaniem, serwetkę. Przedstawiony motyw musiał zostać wykorzystany w całości, bez wycinania i dopasowywania fragmentów. Tak prezentował się  najefektowniej.

 
 

A teraz nieco mniejsze, ale chyba równie ciekawe pudełeczka z pędzącymi rumakami.

 
 

Ten sam motyw, takie samo pudełko, a zupełnie inny efekt.

 
 

Decoupage daje wiele możliwości. Mając takie same materiały, używając tych samych elementów za każdym razem można stworzyć coś zupełnie innego, nowego i niepowtarzalnego.

A jak już jesteśmy przy koniach to na deser jeszcze zakładeczki do książek. :) Co kto woli - jedna z sentencją, a druga bez. 

 

Koni jeszcze nie prezentowałam na blogu. Ciekawi mnie co sądzicie o takich motywach. Według mnie zwierzęta wypadają chyba ciekawiej niż kwiaty. Ale to rzecz gustu, oczywiście. ;)

Zapraszam do komentowania i do śledzenia moich kolejnych inspiracji. 

2 komentarze:

  1. Konie rewelacyjne, ale wolałabym słonie :) Cudne zakładki :) Sprzedajesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa 😄
      Wykonuję decu także na zamówienie. Jeśli coś się podoba zapraszam na priv. Możemy wybrać motyw, kolorystykę, tak aby pasowało.🌻

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.