18 stycznia 2017

Świąteczne jarmarki i kiermasze

Po małej przerwie i krótkim odpoczynku od Decu powracam z nowymi pomysłami i kolejnymi inspiracjami. Ale zanim o nowych dekoracjach pozwólcie, że podzielę się zdjęciami z przedświątecznych imprez,  w których brałam udział - ja z moim Decu w roli głównej. :)

 

Takie wydarzenia pozostawiają przemiłe wspomnienia i pozwalają nawiązać wiele interesujących kontaktów. I choć czasem trzeba postać gdzieś na dworze, a temperatura nie zawsze zachęca do opuszczenia ciepłego domku, to naprawdę warto wyjść i spotkać się ze wszystkimi zainteresowanymi.

 
Co ciekawe, wydarzenia takie to prawdziwa kopalnia nowych pomysłów i inspiracji, a także wspaniała okazja do wymiany doświadczeń. Osobiście je uwielbiam i korzystam w miarę możliwości i wolnego czasu. :)


Tutaj zgodziła się pozować do zdjęcia moja ukochana pomocnica, która zawsze chętnie mi towarzyszy i jest nieocenionym wsparciem. Choć muszę przyznać, że i reszta rodzinki na swój sposób angażuje się w moją pasję.

Świąteczny czas mamy już za sobą, a zatem niebawem następne propozycje. Już dziś zapraszam. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.