22 grudnia 2016

Bombkowych inspiracji ciąg dalszy :)

Już za dwa dni w moim domku ubieramy drzewko (niektórzy z Was już pewnie mają przystrojone) - u nas już taka tradycja, że choinkę stroi się w Wigilię. :) A zatem ostatni moment na własnoręcznie wykonane bombki i zawieszki.  Oto kolejne moje propozycje:

PTASZKI:

 

Górna i dolna część bombki ozdobiona została jutowym sznurkiem. W ten sposób stworzyłam coś na kształt karmnika. Moim zdaniem prezentuje się ciekawie i nieszablonowo. :)

ANIOŁY:

 

Trochę nietypowy pomysł na bombkę z piórkami, ale przyznacie sami, że piórka do aniołków pasują jak ulał. Pasta śniegowa na obłoczki również świetnie się nadaje. :) 

STROIK:

 

Tutaj dla otrzymania nietuzinkowego wzoru posłużyłam się sznurkiem splecionym w warkoczyki. I właśnie dzięki temu otrzymałam zupełnie ciekawą i niepospolitą ozdobę. :)

PTAK:

 

Tym razem dwa warkoczyki z jutowego sznurka i kilka kokardek to taka moja bombka - dziewczynka. :)

BAŁWANKI:



Niepowtarzalność bombki z bałwankami polega na złotych reliefowych wzorkach wykonanych konturówką. Uchylę rąbka tajemnicy i powiem, że to właśnie ta bombka jako pierwsza znalazła sobie nowy dom i nową choinkę. :)

Co sądzicie o kolejnych świątecznych dekoracjach? Będzie mi miło poznać Wasze zdanie.

1 komentarz:

  1. U mnie córki dzis ubrały choinkę.
    Zdrowych i spokojnych Świąt Moniko Ci życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.