6 października 2015

Butelkowa elegancja

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić dwie zupełnie jeszcze świeżutkie, ozdobne butelki, nad którymi pracę kończyłam w weekend - jedna różana, druga lawendowa. Powiecie, że znów te róże i lawenda, ale co tam... mnie się podobają. :) A poza tym właśnie te różane i lawendowe najszybciej wpadają w oko.

Różana Butelka
(Klikając na zdjęcie uzyskasz jego powiększenie)
 
Praca nad tą butelką była małym wyzwaniem. W założeniu miała przypominać butelkę wystającą z papierowej torebki. Wymyśliłam więc sobie, że pokryję ją masą szpachlową, żeby uzyskać nierówną strukturę. Potem na to przyszedł motyw i owa struktura tak jakby nieco zaginęła. Ostatecznie jednak efekt spełnił moje oczekiwania, ponieważ otrzymałam ładną i niepowtarzalną ozdobę. Można ją wykorzystać jako wazon np. na pojedynczą różę.

A Wam jak się podoba?

Teraz kolej na "dwie twarze" Lawendowej Butelki:
 
 

 

Gałązki lawendy niczym małe witrażyki ładnie wkomponowały się w kształt butelki. Do tego białe tło, trochę pasty strukturalnej w kolorze srebra i mamy całkiem elegancką i nietuzinkową dekorację. No tak, zapomniałabym o moim ulubionym sznureczku, który tym razem wydziergałam szydełkiem, a koralik to tylko taka dodatkowa "kropka nad i". ;)

Jeśli butelki się podobają i macie ochotę na którąś z nich to piszcie koniecznie. monwilc@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.