19 października 2015

Dziecięce skarbonki

Jeszcze latem (czyli w sumie całkiem niedawno ;)) nabyłam gdzieś, przypadkiem, dwie skarbonki wykonane ze sklejki. Gdyby nie ich kształt, przeszłabym zapewne obojętnie i pozostałyby niezauważone. A tak trafiły pod moje skrzydełka. :)

Wiadomo, jeśli skarbonka, to przeznaczona dla dziecka na jego drobne oszczędności. Dlatego też starałam się ozdobić jedną z nich tak, aby spodobała się małej dziewczynce, a drugą... trafić w gust chłopca. Zobaczcie co wymyśliłam:

Skarbonka Z Dziewczynkami

 
 
 
Srebrną skarbonkę z dziewczęcymi buziami ożywiają drobne stokrotki, a tak naprawdę ich żółto - pomarańczowe środki. Zdjęcia dzieci ozdobiłam ramkami z pomocą perłowej konturówki i pasty z efektem śniegu, która daje idealną, czystą biel. Całość jak zawsze zabezpieczyłam lakierem. W ten sposób powstał prawdziwie dziewczęcy upominek, który może spodobać się każdej małej księżniczce. :)

Skarbonka Z Pieskami

 
 
 
Pieski miały być motywem typowo chłopięcym, ale być może skarbonka spodoba się także małej miłośniczce zwierząt. Sklejkę zabarwiłam lakierobejcą na orzechowy kolor. Do tego małe ślady psich łapek oraz trochę lakieru akrylowego dającego ładny połysk i już skarbonka może stać się miłym upominkiem dla dziecka.


A jak takie dziecięce drobiazgi podobają się dorosłym? Co myślicie? Piszcie w komentarzach lub w mailach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.