8 października 2015

Jesienne dodatki do mojej kuchni

Jesień w lesie i w ogrodzie, więc u mnie także dzisiaj jesiennie, choć za oknem pięknie słonko świeci. Postanowiłam nawiązać do pory roku i wykonać jesienny chustecznik, który będzie pasował do mojej kuchni. Po raz pierwszy chcę również spróbować swoich sił w artystycznym wyzwaniu "Jesiennie w kuchni" i zaprezentować moją ozdobę.


Jesienny Chustecznik

 
 

 Tak prezentuje się na łonie natury, a właściwie mojego ogródka. ;) A tak na kuchennym blacie:


Czym różni się ten chustecznik od wykonywanych poprzednio? Wiadomo... motywem, kolorami, pomysłem, a tak "od kuchni"? Postanowiłam pobawić się pędzlem i domalować do motywu większą część jesiennych liści używając farb akrylowych  A'KRYL firmy Renesans (ze sklepu). Piórka, oczka i dziobki ptaszków pokryłam bezbarwną konturówką 3D Stamperii (ze sklepu), żeby je trochę wyodrębnić z całości. Do wykończenia szczypta elegancji - koronka w ciepłym brązowym kolorze.
W końcu jak jesień, to jesień. Nie ma co sobie żałować. :)

Nie byłabym sobą gdybym i tym razem nie pokombinowała. Tak jakoś jeden chustecznik to było dla mnie troszkę mało. Dorobiłam więc szybciutko pasującą jesienną zakładkę do kuchennego segregatora z przepisami.

Jesienna Zakładka
 
 
Zakładkę "ubrałam" w aforyzm, bo prawdę powiedziawszy, takie lubię najbardziej. :) Podcieniowałam motyw (farby akrylowe A'KRYL firmy Renesans - ze sklepu) i zastosowałam na listkach bezbarwną konturówkę 3D Stamperii (ze sklepu). Na brzegach trochę pasty antycznej firmy Pentart w kolorze umbry (ze sklepu), a do wykończenia całości wstążeczka w dwóch kolorach i tradycyjny koralik.

Tak naprawdę obie dekoracje można byłoby potraktować jako jesienny komplet.

 

Prawda, że pasują do siebie?
I co więcej... na pewno przydadzą się w mojej kuchni. :)
Jeśli interesują Cię tego rodzaju ręcznie zdobione przedmioty zapraszam do kontaktu monwilc@gmail.com

1 komentarz:

  1. Z takim pięknym chustecznikiem nawet jesienny katar niestraszny :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.