11 października 2015

Książkowe zakładki z sentencjami

Ostatnio w ramach moich eksperymentów pokusiłam się o nowy rodzaj zakładek. "Ubrałam" je w ciekawe (jak mi się wydaje) aforyzmy, które czynią z i tak już niecodziennych przekładek drobiazgi szczególne. W ten sposób powstały cztery nowe wzory (jak na razie), a niebawem pojawią się zapewne następne.

Słodka Zakładka


 Jak zauważyliście "słodki" motyw starałam się dopasować do "złotej myśli" na awersie. Taka zakładka z pewnością dodatkowo umili czas spędzony na lekturze. :)

Światowa Zakładka



Któż z nas nie lubi wyglądać oknem na otaczający świat - ten bliski i ten zupełnie odległy gdzieś za oceanem. A każda kolejna książka to taka specjalna podróż w nieznane. :)

Książkowa Zakładka

Ta sympatyczna i kolorowa zakładka przypomina o tym, jakie miejsce powinna zajmować książka w każdym domu.

Jesienna Zakładka

 
 

Tym wzorem podzieliłam się z Wami już w poprzednim poście o jesiennych dodatkach do mojej kuchni -  patrz tutaj.

Wszystkie zakładki mają oczywiście swoje własne kolorowe wstążeczki i moje ulubione koraliki. Dzięki sentencjom stały się jeszcze bardziej niepowtarzalne i wyjątkowe.

Jak Wam się wydaje?

Jeśli spodobały się Wam moje propozycje zapraszam do kontaktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.