15 września 2016

Miseczki "siostrzyczki" - miseczki w bratki

Zastanawiałam się co ma być tematem dzisiejszego wpisu, bo przyznam szczerze, że ostatnio pojawiło się u mnie trochę nowych inspiracji. Nie dałam ostatnio odpocząć moim "łapkom", korzystając z tego, że pomysłów nie brakuje. A że mam słabość - tak, tak, wiem, że to kolejna ;) - do bratków, to powstały trzy "siostrzane" miseczki właśnie z takim motywem.



A tutaj już w komplecie:



A tak bardziej użytkowo i słodko miseczki mogą wyglądać np. tak:



Jak więc widzicie ozdabiać można niemal wszystkie powierzchnie. Wystarczy pomysł, papier ryżowy, serwetki, trochę pracy i ze zwyczajnych szklanych bulionówek otrzymamy takie oto (lub zupełnie inne ;) ) kolorowe i niepowtarzalne miseczki.

Niebawem kolejne inspiracje :)

2 komentarze:

  1. Wyglądają pięknie.
    Ozdabiałaś je z zewnątrz czy od środka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ozdabiałam je z zewnątrz. Od środka czyste szkło. :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.