8 września 2016

Szczotki do włosów

Czasem myślę sobie i wymyślam co mogłabym jeszcze ozdobić... Lubię bawić się w eksperymenty i nowe wyzwania, więc najchętniej znajduję coś, czego do tej pory nie dekorowałam. Jakiś czas temu wpadły w moje łapki cztery sosnowe szczotki do włosów, które jak mnie zapewniano nie ciągną włosów - co zapewne ma znaczenie dla użytkownika, ale mnie bardziej interesował fakt, że można je bardzo ciekawie ozdobić i  mało oryginalne szczotki przerobić na ładne, kolorowe przedmioty użytkowe.

Oto moje pomysły:

1.

 
 2.
 
 
 3.
 
 
 4.
 
 
A tak prezentują się w komplecie:






Szczotka nr 1. otrzymała do kompletu okrągłe pudełeczko z łuby na spineczki i gumki dla młodej damy.

 

Prawdę powiedziawszy komplet ten bardzo szybko zauroczył nową właścicielkę, która po prostu nie mogła przejść obok niego obojętnie.

Jak więc widzicie decoupage to taka wdzięczna technika, którą można stosować na wielu rozmaitych przedmiotach i różnych materiałach. Bardzo dobrze się udaje, jeśli tylko mamy trochę inwencji i dobrej woli.

Wyraźcie swoją opinię w komentarzu. Z przyjemnością poczytam co myślicie o tego typu drobiazgach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.