16 września 2016

Pudełka na herbatę

Moja kolejna inspiracja to dwa różne, choć ozdobione tym samym motywem, pudełka na herbatę. Cieszą się one dość dużą popularnością i są ogólnie lubiane, wiec czemu się nimi nie pobawić. :)
Sosnowe pudełka są po prostu idealne do dekorowania na różne sposoby. Drewno przyjmie wszystko i zniesie wiele, ale o tym będziecie mogli przekonać się już za chwilę.

Pierwsza herbaciarka, mniejsza, podzielona na trzy części wydała mi się bardziej zwyczajna, choć moja córka uznała ją za genialną (ciekawe czemu ;) ).



Utrzymana w ciemnym, orzechowym kolorze łatwo dopasuje się do każdego wnętrza - zarówno kuchni, jak i pokoju. Dodatkowe ozdobniki w formie koronki, sznurka i drobnych pół perełek dodają pudełku pewnej lekkości i szczypty elegancji.

Druga herbaciarka to było dla mnie coś nowego. Postanowiłam wypróbować na niej styl schabyy chic i muszę przyznać, że efekt nawet mnie zaskoczył. Pisząc wcześniej, że drewno zniesie wiele teraz będziecie mogli spojrzeć jak wiele ;) Chyba jeszcze żadna moja praca nie została tak sponiewierana :P


Miało być postarzone i chyba mi się udało ;). Teraz nikt by nie powiedział, że wcześniej było nowiutkie, gładkie i pachnące drewnem. Przyjrzyjcie się bliżej:


Sam motyw również nie oparł się czasowi i musiał dopasować się do całości:


I jeszcze wnętrze pudełka:


Lubię jak wewnętrzna strona wieka także posiada jakiś mały detal, stąd moje pudełka, szkatułki i skrzyneczki kryją wewnątrz takie drobne niespodzianki.


Sami zobaczcie, że herbaciarka pomieści naprawdę sporo różnych smaków - do wyboru, do koloru ;)



Ciekawa jestem Waszych opinii. Pierwsza czy druga propozycja wydała się bardziej interesująca?

2 komentarze:

  1. Obie są świetne, w drugiej zmieniłabym uchwyt:)albo bym go przemalowała- ale to moje skromne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że zastanawiałam się nad tym zamknięciem, ale ostatecznie je zaakceptowałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.