19 września 2016

Toaletka dla damy

Były szkatułki, były pojemniki, również butelki i wazoniki możecie tu znaleźć. Ale toaletki z lustrem i szufladką na biżuterię jeszcze nie było.

No więc jest ;)

Drewniana, sosnowa mini-komódka to było dla mnie coś nowego. Wykonywałam ją ze szczególnym przeznaczeniem, dla wyjątkowej damy, która uwielbia taki trochę styl retro z przecierkami i postarzaniem. Przyznam, że lubię takie wyzwania i często staram się sięgać po nowe dla mnie rozwiązania.
Jesteście ciekawi jak mi się udało?... Oto toaletka z delikatnym kwiatowym motywem, która miała się dobrze komponować z zielonymi meblami i żółtym kolorem ścian:




 I jeszcze rzut oka na sam motyw:


Przecierki są dość delikatne, ale zależało mi na tym, aby przedmiot nie stracił na swojej elegancji. Całość została lekko przyciemniona pastą postarzającą w kolorze umbry, a subtelny i delikatny motyw, na którym mi zależało, ładnie wkomponował się w całość.

I co najważniejsze - szczery uśmiech, radość i niedowierzanie na twarzy wyjątkowej damy był dla mnie największą nagrodą.

A Wam jak się podoba?... Będę wdzięczna za komentarze. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.