9 września 2016

Owocowy zestaw kuchenny

Jakiś czas temu wpadłam na pomysł wykonania nie jednego, ale kilku przedmiotów z tym samym motywem. Skłoniła mnie do tego pewna serwetka, której po prostu nie mogłam się oprzeć. ;)
W ten sposób powstał owocowy komplet do kuchni w postaci chustecznika, pojemnika i zawieszki (którą już wcześniej prezentowałam przy okazji "intrygujących zawieszek").

W sumie takie oto słodkie, kolorowe, drewniane cudeńka :)


A teraz jeszcze "rzut oka" na każdy przedmiot oddzielnie:

Owocowy Chustecznik

 

Owocowe Pudełko - Przybornik - Tacka

 

Owocowa Zawieszka


Przyznam Wam się, że to nie pierwszy raz, kiedy wymyślam jakiś zestaw i mam nadzieję, że trafi w komplecie do jednego właściciela, a ostatecznie dzieje się tak, że każdy przedmiot znajduje inny dom. Ale co tam... najważniejsze, żeby sprawiały radość i spełniały swoje funkcje.

A swoją drogą takie dojrzałe owoce można byłoby zjeść ze smakiem. :)

Co myślicie o takich zestawach - lepiej w komplecie, czy pojedynczo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.