23 lutego 2017

Doniczki na wiosnę

Marzec za pasem, więc niedługo czeka nas sianie, przesadzanie i rozsadzanie domowych kwiatów. Dlatego pomyślałam sobie, że jest to dobra okazja do zaprezentowania kilku pomysłów na oryginalne doniczki, które, dobrze dobrane, mogą się ładnie komponować z wystrojem wnętrza, albo same w sobie zdobić parapet.

Do dekoracji wybrałam tradycyjne gliniane, ceramiczne doniczki, które, moim zdaniem, są zdecydowanie lepsze od popularnych plastikowych osłonek. Wnętrze każdej z nich porządnie wylakierowałam, tak, aby nie podciągały wody z mokrej ziemi.

Oto kilka propozycji:

BRATKI


JESIENNE LIŚCIE

LAWENDA

TRUSKAWKI

 WIKLINA

RÓŻE

LAWENDA

 DZIKA RÓŻA

DYNIA I SŁONECZNIKI

Różne motywy, odmienne kształty i rozmiary, tak, aby zadowolić rozmaite gusta i guściki. ;-)
Co sądzicie o tego rodzaju dodatkach do domu?

Tyla na dziś, a już jutro zapraszam na moją kolejną inspirację.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.