21 lutego 2017

Kawa, czy herbata?

Mam dla Was dzisiaj dwa różne, choć pasujące do siebie, pojemniki - jeden na kawę, drugi na herbatę.
Skąd pomysł?...
Od jakiegoś czasu miałam w domu duże puste słoiki - pozostałości po produktach spożywczych i szkoda mi było się ich pozbyć. Dlatego postanowiłam podarować im drugie życie... W ten sposób powstały zupełnie nowe pojemniki do przechowywania - u mnie na kawę i herbatę, ale mogłyby swobodnie pomieścić również mąkę, cukier, kaszę czy makaron. :-)

POJEMNIK NA KAWĘ




POJEMNIK NA HERBATĘ

 
 

A tak prezentują się w komplecie:



I w ten sposób STARE słoiki otrzymały NOWE życie. Są naprawdę przydatne w kuchni i fantastycznie spełniają swoją rolę. 

Już jutro kolejna deku-propozycja. Zapraszam serdecznie do zaglądania na stronę i dzielenia się swoimi opiniami.

1 komentarz:

  1. Jestem wielbicielka kawy, a przechowywanie jej w takim słoiku pobudza zmysły już zanim zaczniemy ją pić.:)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.