6 grudnia 2016

Bombki na stojakach

Święta coraz bliżej, a zatem czas na typowo bożonarodzeniowe ozdoby.
Pokusiłam się o przygotowanie bardzo dużych bombek (śr. 15 cm), które zamiast na choince zawisną na stojaczku. Miałam z nimi sporo zabawy, bo muszę Wam powiedzieć, że takie gabaryty nie zawsze chcą współpracować tak, jak byśmy tego oczekiwali. Tym niemniej udało mi się je okiełznać ;) i ostatecznie wyglądają tak:

Bombka z Mikołajem:
 
Bombka z różami:
 
Bombka z ptakami:
 
Bombka zimowa:
 
 
Bombka z aniołami:
 
 
Pięć propozycji, które zdecydowanie się od siebie różnią. Wykonywane przy użyciu różnych materiałów gwarantują ciekawe, niepowtarzalne efekty. 
Zastanawiam się co Wy o nich myślicie? Czy wolicie tradycyjnie bombkę na choince, czy może na stojaku?
Będę wdzięczna za opinie. :)

Z niebawem kolejne decu - propozycje .Już teraz zapraszam. :)

1 komentarz:

  1. Ja tu się jednej bombki spodziewałam :)
    Hoho
    Powiem Ci i na choince i na stojaku dla mnie bombki odpowiadają - nie zawsze jest miejsce na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.