19 grudnia 2016

Choinkowych bombek moc

Coraz bliżej święta, a że u mnie w tym roku bombki "obrodziły"to mam dla Was kolejne propozycje.
Standardowo styropianowe kule o średnicy 12 cm - wprost idealne, aby można było zastosować na nich różnorodne wzory.

PTAKI:

 

Z elementami pasty śniegowej oraz srebrnego i białego brokatu prezentuje się naprawdę ciekawie.

MERRY CHRISTMAS:



Mgiełka w kolorze starego złota w połączeniu ze złotym brokatem na górze i od spodu na motywie gwiazdy nadaje bombce wyjątkowego charakteru.

ŚWIĄTECZNA SŁODYCZ:

Ta bombka wydaje mi się wyjątkowo smakowita. Piernikowe gwiazdki, owoce oraz ciepłe kolory sprawiają, że to właśnie tę kulę najchętniej bym schrupała. ;)

SREBRNA BOMBKA:

 

Tym razem wianuszek z poinsecją w połączeniu ze srebrnymi kokardkami i brokatem nadają bombce chłodnej elegancji.

BOMBKA ZE STROIKIEM:

Tutaj zastosowałam niecodzienne połączenie inspiracji ciepłej i chłodnej. Część bombki ze stroikiem na ciepłym kremowym tle ozdobiłam dodatkowo złotym, a część seledynową z nutkami - srebrnym brokatem. Nie mogłam się powstrzymać przed białymi płatkami śniegu. 

A Wam jak się podobają takie różnorodne bombeczki? Jestem ciekawa Waszych opinii. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.