1 grudnia 2016

Świąteczne dekoracje czas zacząć

Mamy grudzień, z zatem pierwsze świąteczne akcenty są mile widziane, tym bardziej, że w sklepach światełek, bombek i mikołajów moc. Na początek chcę Wam zaproponować świąteczne wazoniki, które wykonałam mając na uwadze rodzinne spotkania przy zastawionym stole.

Gwiazda betlejemska to w końcu tradycja, podobnie jak udekorowana choinka, więc i mnie te właśnie motywy posłużyły do ozdabiania szklanych słoiczków. Będzie trochę monotematycznie, ale za to tradycyjnie ;).

1.

 

2.
 

3.
 

Jeśli natomiast wolicie na stole tradycyjną doniczkową poinsecję, to proponuję rzucić okiem na doniczki, w które można przesadzić świąteczny kwiat, albo po prostu użyć ich w charakterze osłonek.






Moje świąteczne osłonki wykonane zostały na bazie tradycyjnych glinianych doniczek, także z powodzeniem mogą pełnić przeznaczone im z góry funkcje, a do tego dodatkowo zdobić stół. W dekoracji nie mogło zabraknąć oczywiście jutowego sznurka i drewnianego koralika. Ale to już taki mój osobisty akcent. :)

Kolejny świąteczny wpis jeszcze w tym tygodniu. Już teraz zapraszam. :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.