7 grudnia 2016

Świątecznie dla mężczyzny...

Często spotykam się z opiniami, że decoupage to "zabawki" tylko dla kobiet. Nic bardziej mylnego. Pamiętajcie, że mężczyźni także lubią gustowne dekoracje. Muszę Wam powiedzieć, że Panowie bardzo często pytają mnie o typowo męskie inspiracje - czyli nie takie kwiatki-bratki ozdobione koronkami ;), a raczej coś bardziej surowego, oszczędnego w dekory, po prostu dla Panów.

Dlatego dziś dwie "męskie" propozycje z motywem łowieckim:

Chustecznik do gabinetu:
 
 
 

Pudełko na dokumenty:
 
 
Jak widzicie motyw delikatnie łowiecki z małym akcentem świątecznym - trzeba się dobrze przyjrzeć ;).
Ciemna kolorystyka i jedynie drobne akcenty dekoracyjne w postaci sznurka i stempli pozostawiają te przedmioty surowymi i prostymi w swojej formie. Nie są przesłodzone i na pewno skierowane właśnie do Panów. Moim zdaniem idealne na prezent.

Co sądzicie o "męskich" decu-dekoracjach? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii.

Tyla na dzisiaj, a ja już zapraszam na kolejne inspiracje. :)



2 komentarze:

  1. Coś dla mojego taty, bo on lubi wszystko, co związane ze zwierzyną leśną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś zainteresowana którymś z tych pudełek to zapraszam :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.