17 września 2015

Chusteczniki po raz wtóry

Wspominałam już wcześniej, że pudełka na chusteczki ze względu na swe praktyczne zastosowanie są chętnie zamawiane. (Zajrzyj tutaj). Dzisiaj chcę Wam przedstawić kolejne, które wykonałam na specjalne zamówienia.

Zdradzę Wam, że przedmioty wykonane na takie właśnie zamówienia stanowią dla mnie małe wyzwanie. W tym wypadku nie mogę opierać się tylko na własnej fantazji, ale muszę dostosować swoją wizję do oczekiwań zamawiającego. Ale jeśli mi się to uda - a nieskromnie powiem, że dotąd zawsze się udaje :)  - to moja satysfakcja jest przeogromna. W ten sposób powstał min.:

"Chustecznik W Róże"

 (Klikając na zdjęcie uzyskasz jego powiększenie)


Dlaczego właśnie taki?... Podobała mi się serwetka z różami i rumiankami, ale nie byłam przekonana, czy ów dość duży motyw w zielono - różowej tonacji nie wypadnie zbyt słodko. Co prawda pudełeczko miało być uniwersalne, więc powinno się udać. Zaryzykowałam i oto co otrzymałam. Biały chustecznik nakrapiany ciemno zieloną farbą z delikatnym szablonem na bokach, który ciekawie dopełnia całość. Do tego oczywiście biała bawełniana koronka i już nic więcej nie trzeba.


Co sądzicie? Jak się podoba?

Komplet: Chustecznik + Ramka Na Zdjęcie

Tutaj było trochę trudniej. Miał być komplet, a zatem ten sam lub bardzo zbliżony motyw i taka sama kolorystyka. Całość miała pasować do czarnych mebli i czerwonych akcentów wystroju wnętrza. Zobaczcie jak wyszło:

 (Klikając na zdjęcie uzyskasz jego powiększenie)


Dół chustecznika oraz krawędź i tył ramki są w czarnym kolorze. Do tego cieniowany beż z lekkim brązem, czerwienią i pomarańczem ciekawie współgra z całością. Motyw pociągnęłam bezbarwną konturówką, aby nadać mu efekt trójwymiaru. Nie zapomniałam oczywiście o nieśmiertelnej koronce, która zawsze jakoś mi się dobrze komponuje.

I jak? Warto zamawiać takie cudeńka?

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu. Mail znajdziesz tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.