10 września 2015

Upominki na specjalne okazje...

Największy ból głowy mam zawsze przed różnymi świętami takimi jak Dzień Matki, Dzień Babci i Dziadka, Dzień Dziecka, czy rocznice. Zależy mi, aby moi najbliżsi otrzymali ode mnie szczególny upominek, taki od serca. Planuję sobie już sporo wcześniej, wymyślam i ... szukam natchnienia. :)

Zobaczcie co wyczarowałam dla mojej Mamy z okazji jej święta:
(Klikając na zdjęcie uzyskasz jego powiększenie)

 
 
Sosnowe podłużne serduszko otrzymało swój awers z różyczkami i rewers z życzeniami. Do przeniesienia wierszyka na serce posłużyłam się metodą transferu. Oprócz tego motyw serwetkowy, delikatne nakrapianie na rewersie i piórka do wykończenia całości.

Wiecie co jest najpiękniejsze w tym serduszku? Jego niepowtarzalność i wyjątkowość. Takiego upominku nie znajdziecie w żadnym sklepie, ani nawet galerii. Życzenia można stworzyć samodzielnie, napisać co komu w duszy gra, a następnie dobrać motyw, który jest tak naprawdę dodatkiem do całości. W ten sposób zyskujecie gwarancję oryginalności.

Pora na męski upominek, bo przecież Panom decoupage również się podoba. :)

Tym razem chcę Wam przedstawić coś specjalnego na 18-tkę dla młodego, choć dorosłego już mężczyzny:

 
 

Pomyślałam, że odpowiednio dobrany męski motyw z zegarem będzie pasował do 18 urodzin. Do tego przetransferowane życzenia po wewnętrznej stronie wieczka z delikatnym motywem liści komponującym się z całością będą przypominać o tym ważnym dniu. I oczywiście mały akcent wskazujący na okazję (tym razem nie koronki, ani falbanki ;)). Pudełeczko stanowi niespotykaną w sklepach pamiątkę i z powodzeniem pomieści główny prezent w postaci pieniążków, czy męskiej biżuterii. Obdarowałam tym upominkiem mojego, dorosłego już, bratanka. Skarg i reklamacji nie było. ;)

Zdjęcia niestety :( zrobione telefonem - stąd taka jakość.

I jeszcze jedno pudełeczko - tym razem "Szkatułka Dla Tomka", a właściwie już całkiem dorosłego, ba... nawet dojrzałego Pana Tomasza na jego wszędobylskie drobiazgi. ;)

 
 


Często wykonuję tego rodzaju upominki na zamówienie. Cieszą się one dużym zainteresowaniem, a mnie dostarczają zadowolenia i satysfakcji z wykonywanej pracy. A może Ty również zastanawiasz się nad szczególnym prezentem dla bliskiej osoby. Napisz, a wspólnie na pewno uda nam się stworzyć coś wyjątkowego.  Adres mailowy monwilc@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.