16 września 2015

Efektowne DECU-drobiazgi

Dzisiaj postanowiłam Wam udowodnić, że nie tylko konkretne przedmioty typu pudełka, butelki, słoiki dają się ciekawie ozdabiać. Wykorzystując technikę serwetkową możemy otrzymać także ładne zawieszki, czy zakładki do książek. Niby nic wielkiego, a jednak...

Takie kolorowe, stylowe zawieszki są jak małe obrazki. Łatwo je dopasować, gdyż można je wieszać dosłownie wszędzie. Są tacy, którzy umieszczają je w oknach, inni znajdują im miejsce gdzieś pod lampą, czy kinkietem, jeszcze inni mocują na ścianach. Pomysłów i zastosowań może być bardzo wiele. Warto wspomnieć, że nabywając taką zawieszkę mamy od razu 2 w 1 (takie popularne kiedyś Wash & Go). :) Obie strony zawieszki (awers i rewers) różnią się od siebie, więc jeśli mamy ochotę na zmianę... nic prostszego -  odwracamy i już.

Ja wybrałam sobie kształt serca wycięty ze sklejki. Należy pamiętać, że im większa zawieszka, tym większe pole do popisu dla nas. Moje serducha mają około 15 x 15 cm i dają się już bardzo ładnie ozdabiać. Natomiast mniejsze wykrawki ze sklejki w różnych kształtach idealnie sprawdzą się jako bombki choinkowe. Ale o bombkach i choince trochę później.  ;)

Serce Z Różami

 
 (Klikając na zdjęcie uzyskasz jego powiększenie)
Serce Z Frezjami

 
 (Klikając na zdjęcie uzyskasz jego powiększenie)

"Home Sweet Home" jednak coś w sobie ma. :) Ten popularny, ostatnio, napis ładnie wtopił się w całość i dzięki niemu już wiadomo gdzie awers, a gdzie rewers (moja babcia powiedziałaby: gdzie przód, a gdzie tył) ;) . Do zawieszenia pasująca wstążeczka, której długość można regulować w zależności od potrzeb. No i jeszcze mały koralik na deser. Jak Wam się podoba? Oba serduszka dostępne w Sklepiku ArtDecu.

Jeszcze jedna zawieszka, także różana. Chciałam Wam pokazać jak ładnie prezentuje się wśród róż w moim ogródku.

Pastelowe Serce

 
(Klikając na zdjęcie uzyskasz jego powiększenie)

 

Prawda, że taki obrazek "coś" w sobie ma? :)

Były zawieszki, a teraz pora na równie niepozorne, jak się niektórym wydaje, książkowe zakładki. Och, ile ja się ich już natworzyłam... Są przydatne i wygodne (dla tego, kto czyta, oczywiście). Rozchodzą się jak "świeże bułeczki". Niestety od niedawna dopiero wpadłam na pomysł, aby fotografować wykonane przeze mnie ozdoby - tak "dla potomności", czy raczej swojej pamięci. ;) Dlatego też na razie mogę się pochwalić tylko dwoma wzorami. Obiecuję, że niedługo zobaczycie następne. 

Zakładka "For You"

 
(Klikając na zdjęcie uzyskasz jego powiększenie)
 

Zakładka "Czytam bo lubię"

 
(Klikając na zdjęcie uzyskasz jego powiększenie)


Zrobiłam też sporo zakładek z ciekawymi sentencjami. Tego rodzaju drobiazg na pewno uprzyjemni lekturę niejednemu "Molowi Książkowemu". Wiem co mówię, bo sama się do nich zaliczam. ;)

A oto zupełnie jeszcze świeżutkie, choć już dobrze wyschnięte ;) książkowe zakładki.

Zakładka W Róże:



  (Klikając na zdjęcie uzyskasz jego powiększenie)

Zakładka W Mieczyki

 
Zakładka Z Doniczkami

 
Mały drobiazg, a może przynieść wiele radości. Pomyślcie o tym ;)

Myślę, że niebawem podzielę się z Wami kolejnymi zdjęciami moich nowych zakładek, które obecnie są w przygotowaniu. A tymczasem zdradźcie, proszę, co sądzicie o DECU - drobiazgach? Zapraszam też do kontaktu mailowego monwilc@gmail.com

1 komentarz:

  1. Jestem miłośniczką książek i kolekcjonerką zakładek te są prześliczne .Nie potrafiła bym wybrać jednej:)Jestem osobą chorą na nowotwór i choroba nauczyła mnie cieszyć się z najdrobniejszych rzeczy. Jako miłośniczka książek zapraszam do mnie http://lubimyczytac.pl/profil/99459/agnieszka-kaniuk :)
    Mój mail iskierka23.23@tlen.pl
    Zapraszam do kontaktu:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.