8 września 2015

Pierwszy chustecznik na prezent

Chusteczniki to jedne z chętniej zamawianych pudełek. Są wygodne, praktyczne, w naturalny sposób zdobią zwykłe tekturowe opakowania. I co najważniejsze - komponują się z wystrojem pokoju, kuchni, łazienki. :)

Pamiętacie mój pierwszy wazonik ozdobiony motywem bratków? (spójrzcie na stronkę Jak to się zaczęło...)
Ten sam motyw wykorzystałam do ozdobienia chustecznika i powiem Wam, że wyszło to bardzo ciekawie. Uwielbiam bratki... ale oceńcie sami:

Potrzebowałam czegoś we fioletowej tonacji, najlepiej z zielonym akcentem, tak, aby całość komponowała się z wystrojem pokoju.


I jeszcze "rzut oka" na sam motyw:

(Klikając na zdjęcie uzyskasz jego powiększenie)

Lekko podcieniowałam bratki aby wtopić je w tło. Do ostatecznego wykończenia chustecznika użyłam oczywiście taśmy ozdobnej (to już moja słabość ;)) w pasującym odcieniu. I jak Wam się podoba? Jakieś sugestie?

Dla mnie najważniejsze, że prezent się podobał.

Muszę chyba przerzucić się z telefonu na aparat, bo zdjęcia nie oddają w pełni otrzymanego efektu. A dobre zdjęcie to połowa sukcesu ;).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.