25 września 2015

Jak słoik w pojemnik się zmienił...

Słoiki to chyba najbardziej popularne ze szklanych pojemników. Są takie zupełnie zwykłe np. po ogórkach, czy dżemie, ale są też takie fikuśne o bardziej wymyślnych kształtach np. po oliwkach, szparagach czy... patisonach. Egzotyczne marynaty to i nietuzinkowe słoiki. ;) Słoiki służą do przechowywania wszystkiego, dobrze..., prawie wszystkiego. ;) Słoik był też bohaterem pierwszego wpisu na moim blogu (wtedy został wazonikiem - czytaj tutaj ), a teraz pora na inne zastosowania:

Przybornik W Konwalie

  (Klikając na zdjęcie uzyskasz jego powiększenie)

Zgadniecie co zawierał ten słoik, kiedy jeszcze nim był? Zdradzę, że była to słodka, czekoladowa nutella.
A ja słoiczek wymyłam (oczywiście jak już krem zniknął w brzuszkach moich pociech), odtłuściłam, pomalowałam farbą akrylową, w dolnej części zastosowałam spękacz jednoskładnikowy i nakleiłam motyw z serwetki. Do tego lakier akrylowy z połyskiem, koronka na szyjce i przybornik gotowy. :)
Nie myślcie sobie, że tak szybko mi to poszło. Wszystkie etapy ozdabiania wymagają czasu. Poszczególne warstwy muszą dobrze wyschnąć, aby można było wykonać następny krok. Ale efekt końcowy zawsze (prawie zawsze ;)) rekompensuje czekanie. I jak się podoba?

A teraz ogromne "słoiki - pojemniki" z zakrętkami:

Pojemnik W Maki

 
 (Klikając na zdjęcie uzyskasz jego powiększenie)

 
oraz Pojemnik W Mieczyki

 


 

Każda ścianka słoika została ozdobiona inaczej. Dzięki temu szybko się nie znudzą. :)
Pojemniki te ozdabiałam z myślą, aby w przyszłości służyły do przechowywania sypkich produktów takich jak: mąka, cukier, sól, kasza, bułka tarta. Chociaż tak naprawdę można dla nich wymyślić zupełnie inne przeznaczenie. Zgodnie z moim założeniem oba słoiki mogą tworzyć komplet i razem będą się bardzo ładnie prezentowały w niejednej kuchni.

 
 Co myślicie o takich rozwiązaniach? Czekam na opinie :)

Jeśli pojemniki się spodobają to piszcie w mailu. Zapraszam do kontaktu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.