16 listopada 2015

Aniołkowe bombki

Aniołki najczęściej przywodzą nam na myśl Boże Narodzenie. Postanowiłam zatem (być może mało oryginalnie ;)), że i na moich bombkach aniołków nie zabraknie. Ale najpierw musiał mi zakiełkować jakiś pomysł, a dopiero później zabrałam się za pracę.I tak oto przedstawiam Wam moje dwie aniołkowo-bombkowe inspiracje:

 
 

Postanowiłam podarować moim aniołkom duże kule (12 cmśrednicy), aby było im wygodnie i miały sporo miejsca. ;) A oto druga "aniołkowa" (bo raczej nie anielska) bombka:

 
To były domowe klimaty, a teraz nieco bardziej świąteczna (bo jeszcze nie zimowa) sceneria. Na choince moje bombki prezentują się tak:
 
 
Jeśli chcecie aby na waszej choince zawisła taka albo może troszkę inna ręcznie zdobiona bombeczka to zapraszam do kontaktu.

Będzie mi bardzo miło, jeśli podzielicie się również swoją opinią o obejrzanych tu pracach. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.