13 listopada 2015

Bombki Z Ostrokrzewem

Sezon bożonarodzeniowy czas zacząć...

Na początek przedstawiam dwie bombki, które mogą stanowić ładny komplet. Aby je lepiej wyeksponować postanowiłam wykorzystać moją ogrodową choinkę, czyli przydomowy srebrny świerczek. ;) Miałam szczęście, bo gdy robiłam zdjęcia była naprawdę fantastyczna pogoda. Świeciło ładnie słonko, więc i bombki ładnie zaprezentowały swoje oblicza. :)

1.
2.
 

A teraz zdjęcia przy sztucznym świetle:

1.
2.

Do wykonania bombek wykorzystałam styropianowe kule, które nigdy nie są idealne z uwagi na materiał i strukturę, ale świetnie nadają się do zdobienia. Bombka nr 1 ma średnicę 12 cm, a bombka nr 2 - 8 cm. Powiem Wam, że niezbyt mi się podobają typowe bombkowe zawieszki - takie pseudo srebrne, czy złote, do których trzeba doczepić sznureczek. Dlatego do moich bombek wykorzystuję satynowe wstążeczki i długie ozdobne szpilki z perłowymi główkami, które, przy tak lekkim materiale, jakim jest styropian bardzo dobrze się sprawdzają. Akurat w tym wypadku użyłam bordowej wstążeczki podobnej do koloru jagód ostrokrzewu.

Obie kule otrzymały podobne motywy, a zatem mogą tworzyć choinkowy komplet. A tak prezentują się w duecie:

Jak Wam się podobają? Komentujcie i piszcie.

Jeśli ktoś chciałby, aby taka bombka, a może nawet obie, zawisły w tym roku na Jego choince to zapraszam do kontaktu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.