26 listopada 2015

Bombkowe komplety

Zastanawiałam się co też dzisiaj opublikować w Moim ArtDecu i stanęło znów na bombkach. Ale tym razem chcę Wam przedstawić moje pomysły na "bombkowe" komplety. Wymyśliłam sobie, że przygotuję kilka bliźniaczych bombek, które ozdobię w bardzo podobny sposób, a jedyna właściwie różnica pomiędzy nimi to ich wielkość. Do każdej inspiracji wykorzystałam dwie styropianowe kule - jedną o średnicy 12 cm i drugą 8 cm. Powstały mi w ten sposób takie zestawy:

Bombki z bluszczem:

 

 
 
 W komplecie wyglądają tak:

 
 

Bombki z ptaszkami:

 
 
 
 A taki tworzą zestaw:


 

Bombki z różami:

 
 
 
I obie w komplecie:

 
 
To takie moje małe eksperymenty, ale myślę, że świąteczna choinka będzie zadowolona. ;)
Nie chcę Was dłużej zanudzać. Przypomnę tylko, że w temacie ręcznie zdobionych upominków można się ze mną kontaktować przez maila. Zapraszam :)

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.