14 listopada 2015

Ośnieżone bombki w komplecie

Dziś powiało u mnie chłodem, nawet zasypało śniegiem. ;) Po prostu zima w pełni, choć na dworze 15 stopni i to wcale nie poniżej zera. W takim nieco "mroźnym" klimacie chcę Was zapoznać z moją nową bombkową inspiracją. Tym razem cały komplet - 3 sztuki - jak szaleć, to szaleć. ;)

1. Bombka Z Dzieckiem


2. Bombka Z Dziewczynką


3. Bombka Z Dziećmi

Wszystkie trzy bombki mają ten sam wymiar (8 cm średnicy) i wykonane są dokładnie w takiej samej technice (vintage). Różnią się motywem i kolorem dookoła niego, choć chciałam zachować pasujące odcienie brązu i beżu. Boki ozdobiłam dodatkowo białymi gwiazdeczkami imitującymi płatki śniegu. Biała atłasowa wstążeczka z malutką kokardką pozwala tak udekorowanej styropianowej kulce wygodnie zawisnąć na gałązce (stojaku).



Jeszcze jeden "rzut oka" na cały komplecik połyskujący w pięknym, jesiennym słońcu :




Kiedy zauważyłam w sklepie papier ryżowy z tymi dzieciaczkami to od razu chciałam go mieć. Myślę, że wykorzystany do zaprezentowanych bombek spełnił swoją rolę i nadał zwykłym, prostym styropianowym kulkom piękny, niepowtarzalny styl.

Jeśli bombeczki się spodobały i mielibyście ochotę na takie cudeńka piszcie w mailu monwilc@gmail.com
Zapraszam do kontaktu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.