9 listopada 2015

Zimowe pudełko na drobiazgi



Do stworzenia tego pudełeczka zachęciło mnie artystyczne wyzwanie Z paletą kolorystyczną :

 wyzwanie 9
 Co prawda pomysł miałam już wcześniej, ale odcienie to już sprawka wspomnianego wyżej wyzwania. ;)

Po raz pierwszy zdecydowałam się na ozdabianie pudełeczka z łuby. Jakoś do tej pory nie miałam odwagi, bo łuba wydawała mi się zbyt wątła i słaba ;). I teraz być może Was zaskoczę...

Otóż łuba w połączeniu ze sklejką to naprawdę bardzo wdzięczny materiał do zdobienia, z jednej strony delikatny, z drugiej bardzo trwały. W ten sposób powstało moje pudełeczko z motywem zimowym, choć to dopiero połowa jesieni. :)




Do zdobienia wykorzystałam pudełeczko o średnicy 16 cm, które ozdobiłam szablonem Stamperii. Wierzch pudełka otrzymał motyw pochodzący z jednego ze świątecznych wzorów papieru ryżowego. Do tego płatki śniegu z taśmy ozdobnej i  perłowa konturówka w kolorze ecru oraz perełki w płynie. Po spodniej stronie wieczka śnieżynki wykonane również perłową konturówką. Ostateczny efekt otrzymałam dzięki tiulowej ząbkowanej koronce i pojedynczej małej kokardce.



Do wykonania mojej inspiracji wykorzystałam produkty zakupione w sklepie Paper Concept:
- jedno z zestawu trzech pudełek z łuby
- papier ryżowy
- szablon
- płatki śniegu z taśmy ozdobnej
- konturówki perłowe i perełki w płynie
- farby akrylowe  A'KRYL firmy Renesans

Takie zimowo - świąteczne pudełeczko bardzo ładnie prezentuje się na sypialnianej toaletce. Jeśli chcesz stać się jego posiadaczem zapraszam do kontaktu mailowego.

2 komentarze:

  1. Bardzo chciała bym mieć takie pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, pięknie oddane kolory naszej palety! Dziekujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.