25 listopada 2015

Chustecznik w maki

Dzisiaj dam Wam odpocząć od świątecznych bombek i choinkowych ozdób, chociaż pudełko, które chcę Wam przedstawić z powodzeniem nadaje się na gwiazdkowy upominek. Swobodnie zmieści się pod choinką (na choinkę nie polecam ;)) i na pewno można je zaliczyć do grona prezentów praktycznych. :)

A zatem miło mi będzie Wam przedstawić... chustecznik w maki:

 

Tym razem postawiłam na ciemny, orzechowy odcień pudełka, który kontrastuje z żywymi kolorami kwiatów i spokojnym beżem wpadającym w lekko morelowy odcień. Do tego koronka i mała, delikatna kokardka - gdyby ich zabrakło nie byłaby to na pewno moja inspiracja :). I jeszcze dwie kolejne fotki, aby przyjrzeć się dokładniej tej propozycji:

 
Wydaje mi się, że takie pudełko zdecydowanie przebija wszelkie tekturowe kartoniki z chusteczkami - niektóre też kolorowe i nawet niebrzydkie. Takie pudełko wykonane z solidnego sosnowego drewna nie zgniecie się, nie zaleje (a jeśli nawet, to bez szkody ;)) i będzie służyło nam przez długie lata. Wkładamy do niego całe tekturowe pudełko z chusteczkami i korzystamy na bieżąco. Polecam :)

Zapraszam do kontaktu mailowego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.