17 listopada 2015

Wazon z koniczyną

Obiecałam, że niebawem pojawi się drugi wazon na kolorowe bukiety i oto jest! Tak naprawdę pracę nad nim zakończyłam już jakiś czas temu, ale w związku ze zbliżającym się wielkimi krokami Bożym Narodzeniem ostatnio skupiłam się na świątecznych ozdobach. A dziś taki mały przerywnik, powrót do wiosny, łąki i słońca, a zatem wazon z koniczyną. Obfotografowałam go "od góry do dołu" i z każdej strony, więc możecie przyjrzeć mu się bliżej:

 
 
 
 
Słoik po kawie otrzymał delikatny, choć wyrazisty motyw, który z założenia miał pasować do wazonu. Do tego cieniowanie, nakrapianie, mgiełka w odcieniu starego złota, jutowy sznurek i kilka gwiazdkowych scrapek i w dość nieskomplikowany sposób powstała taka oto dekoracja, całkiem przyjemna dla oka (jak mi się wydaje). :) Zapomniałam dodać, że wszystko jest oczywiście porządnie zabezpieczone lakierem akrylowym z połyskiem.

Oglądajcie, oceniajcie, komentujcie, a zainteresowanych moimi dekoracjami zapraszam do kontaktu mailowego monwilc@gmail.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swoje słowo.